Известие

Collapse
No announcement yet.

за или против спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • за или против спортен филтър

    за или против спортен филтър за 2,4JTD (136к.с.)
    ще подобри или ще се влоши работата на двигателя?!?!?!

    и има ли разлика във вървенето ??????
    БЛАГОДАРЯ ВИ !!!!!!!!



    sigpic0887-51-35-09 Todor (Tohata)

  • #2
    За.....подобрение по принцип има, макар че надали е такова каквото се описва, но пък и вътрешния кеф че си направил нещо уж кое знае какво също си струва.....слагай смело.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      ПРОТИВ....Рано или късно всякакъв кеф се заплаща
      Ако беше толкова хубаво колкото изглежда,те хорицата щяха да ги слагат фабрично,че даже и ремапнати (чипнати).Ама уви...
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Ако беше толкова хубаво колкото изглежда,те хорицата щяха да ги слагат фабрично,че даже и ремапнати (чипнати).Ама уви...
        ЩайнАйн казал че тайната на тех. прогрес се коренял в съмнението към абсолютната ефективност на всички технически открития......
        А иначе производителите не ремапват, щото не моат да влязат в еко нормите.....вероятно....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          абсолютно съм съгласен с колегата mirchozo против тая история... колкото пъти са правени тестове преди и след поставянето на какви ли не спортни филтри се оказа че няма и грам промяна в конските сили, единствено което се получава е промяна в звука на двигателя.. виж в търсачката има доста писано. повечето колеги са стигнали до тоя извод че само звука се променя.. а и ако се поразровиш ще видиш че спортните пропускат повече прахоляци от обикновените фитри

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
            колкото пъти са правени тестове преди и след поставянето на какви ли не спортни филтри се оказа че няма и грам промяна в конските сили,
            Предполагам че разбираш че има разлика между повишаване на КСили и на динамиката.....второто мое да се повиши без да се ангажира първото, което от своя страна може да се повиши също но без второто да се промени.....
            Двгто диша чрез филтъра - колкото по малко тормоз, толкова по добре - с сополи в носа един човек пак мое да поеме 2 литра въздух, но ако се третира с муконазал или кои да е от модерните илачи и ще ги поеме тия 2 литра много по бързо и лесно......
            И в тая връзка не че в кой да е от двата случая дробовете ще усвоят повече кислород, и аналогично двгто горивна смес, но все пак процеса се улеснява........
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              добро сравнение сас сополите.. аз имам един опел на който вече към 5 хил. км съм му навъртял без филтър... и по твоята логика трябва да се усети няква разлика обаче няма нищо... само реве като заклано прасе и това е кефа от цялата история

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
                добро сравнение сас сополите.. аз имам един опел на който вече към 5 хил. км съм му навъртял без филтър... и по твоята логика трябва да се усети няква разлика обаче няма нищо... само реве като заклано прасе и това е кефа от цялата история
                Ся да не земеш да се обидиш, ама ти щом не му слагаш филтър на тоя опел, значи не ти дреме много за него, а той щом е доживял до такова състояние, и турбо да му туриш, пак разлика няма да има.....да не говорим едно КаЕн-че......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  ЗА!
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    ПРОТИВ....Рано или късно всякакъв кеф се заплаща
                    Ако беше толкова хубаво колкото изглежда,те хорицата щяха да ги слагат фабрично,че даже и ремапнати (чипнати).Ама уви...
                    1-во филтъра трябва да се пере а никой обикновен потребител на даден автомобил няма да го изпера а ще го смени което прави филтъра с намалено съпротивление скъпа резервна част а и след пране трябва да съхне да се обработва и така за това не го слагат заводско
                    2-ро за чипа мотора трябва да покрива определени еко норми които с чипа ще се покрият трудно а и е колата с чип трябва да се кара само с вискооктанов бензин с обикновения има голяма вероятност мотора да роди много рано.
                    3-то ЗА "спортен филтър"
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Нищо не разбрах от коментарите sorry има ли разлика при турбо дизела и бензина по количеството въздух необходимо за по-добрата работа на агрегата щото клоня че дизела му трябва основно въздух.Извода си го правя от газовите уредби на соц. возилата че трябваше да се запушват всякакви отвори и да се дава възд. филтър на зимно положение за да не гасне,мощност и т.н.
                      ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                      Comment


                      • #12
                        определено да на спортните филтри
                        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                        Продавам Алфи на части!

                        Comment


                        • #13
                          За! ако филтъра е наистина спортен, не някой от онези за по 30-40лв. Спортните филтри не се слагат от производителите, защото са с пъти по-скъпи. Не може един производител да ти сложи за автомобил предназначен за средния клас купувачи, филтър, който е с цена пъти над средната при конкурентите. В един сериен автомобил има изключително много компромиси от страна на производителя му.
                          И за последно искам да те посъветвам, ако не мислиш да увеличаваш с нищо друго мощността на двигателя, спортния филтър се обесмисля. Защото само с него няма да получиш желания ефект.
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                          Comment


                          • #14
                            Незнам дали има промяна в характеристиките на колата за мен по скоро не ама цалата работа идва от звука който найстина радва ухото
                            П.С незнам как е при дизела
                            Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                            Comment


                            • #15
                              Аз пък чесно казано никаква промяна в звука не усещам - нито с конус, нито с цилиндър - може би требе да е по къс пътя от дросела до филтъра....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X